Tack och lov för ledighet!

Jag har klagat lite i veckan pga. att jag endast jobbade mån-tors, men idag tackar jag för det.
Jag mår absolut inte bra! Inte så dåligt att jag inte skulle kunna jobba, men tillräckligt dåligt för att inte vilja göra det.

Vaknade några gånger i natt för att jag haft så ont i halsen, men inte riktigt vetat om jag drömt eller om jag faktiskt vaknat.
Men i morse när Andreas åkte iväg till jobbet och jag vaknade så hade jag jätteont i halsen. Svårt att svälja och därför också svårt att äta och dricka... jag är hungrig :(

Nu ska jag i alla fall fixa mig en kopp te, kanske det blir yoghurt citron?
Sen ska jag lägga mig i soffan och tulla in mig i alla möjliga täcken och kuddar, och på med en film.. men jag måste säga att teet är det jag längtar mest till :)

Kommentarer
Pernilla sa..

Ja det blev så när man har olika Firefox eller Explorer men det du gör är jättebra, fina är det också. :)..

Jag låter som det är, försöker få alla byta till firefox, haha.

Men hur gjorde du att blir så här din blogg så alla explorer och firefox kan se normala hos din blogg?

Ha en toppen dag..

Josefin sa..

snygg design =)

allt äväl?

2008-09-12 @ 12:04:07
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Josefin sa..

sv: hahaha jaa det lät kul XD



jo det är helt okej här, trött och lat, ledig. =)

vad händer hos dig?

2008-09-12 @ 12:17:00
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Helena sa..

Åh, var hittar man yoghurt/citron-te?

Aha, på så vis! vad trevligt med mer läsare.



Haha, ja, freaky. i min dröm drömde jag även om bloggare som jag aldrig i levande livet träffat ^^

Jo, jag jobbar idag. Men bara till ett, några minuter kvar alltså. Hallelujah!

2008-09-12 @ 12:56:19
URL: http://asleeponatrain.blogg.se/
Martina sa..

Krya på dig!!

2008-09-15 @ 12:46:03
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback