Nylästa böcker.

Några böcker jag läst nyligen, i läs-ordning.
 


Jack Canfield's The Key to Living the Law of Attraction
Superbra bok som jag absolut rekommenderar för de som är intresserad av LOA (Law of Attraction).
Väldigt lättläst, man läser den på en halv dag om man är riktigt inne i den. Lätta och bra tips som man lätt kan ta till sig.
Inte allt för tjock bok, men fylld med tips och tricks, jättebra för både 'nybörjare' och 'rutinerade'.
Finns inte på svenska än.
 

Cesar's Way
Att man varit så puckad och inte läst denna tidigare! Som fan av Cesar så måste jag säga att denna bok är super! Fastän man sett de flesta av hans avsnitt av The Dog Whisperer så lärde jag mig ändå nåt nytt!
Vad hunden har för behov och hur man kan tillgodose dessa. Jag läser den gärna igen.
En bra mix av tips, råd, kunskap och Cesars historia och hur han lyckats bli så framgångsrik som han är idag.


This Is Gonna Hurt
Tito Ortiz' självbiografi. Vet inte riktigt vad jag ska lägga för omdöme på denna bok. Den var väl direkt inte dålig, men ingen höjdare heller. Jag trodde nog att det skulle handla mer om hans karriär och hans fighter (med tanke på vad boken heter), men en stor del av boken handlar om vilken hemsk uppväxt han hade.
Nu läste jag ju endast denna bok för att jag är så stort fan av Jenna och ville veta hur de båda levt deras liv. Men för någon som är "riktigt" fan av Tito skulle säkert uppskatta boken mer än vad jag gjorde.

Snart börjar jag på denna! (har inte orkat än! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback