Måndag, klockan 13.30.

Då blev jag helt plötsligt förkyld. Bara sådär!
Jag hade haft ont i halsen hela morgonen men PANG, så blev jag supersnuvig. Sen kröp det på lite mer snuvighet på kvällen, och i natt kom febern.
Jag har nog aldrig sovit så dåligt i hela mitt liv! Jag har vaknat ungefär 100 gånger. För varmt, för kallt. För obekvämt. För trångt, för mycket utrymme. Ont i ryggen och ont i huvet.

Jag kände egentligen i morse att jag inte borde ha farit till jobbet, men här sitter jag!
Ville i alla fall försöka. Men detta fungerar inte. Jag är så täppt i näsan att jag inte kan prata och det känns som om skallen är fylld med bomull vilket resulterar i att jag knappt hör nåt.

Snart ska jag hem till hunden. Jag hoppas att han blir som han umgås så jag slipper hantera Mr. Hyper idag. Vi cyklade inget på morgonen. Men han verkade inte allt för taggad ändå.
Igår köpte Andreas glass till mig och det ska jag verkligen utnyttja! Igår var det 19 glassar kvar.. hoppas att Andreas hinner äta några, de lär ju vara slut när han kommer hem från jobbet ;)

Kommentarer
Sanna sa..

Hoppas du har blivit lite piggare :)

Wysteriia sa..

Svar: Såg nu när jag bläddrade bland mina kommentarer att jag missat en fråga från dig :P inte snällt!



Men jag kollar iaf på en canon 1000D :)

2008-09-03 @ 00:48:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback