Jag sitter i snorträsket!

Ja, så känns det i alla fall!
Igår var soffan fylld med kuddar och täcken, och vardagsrumsbordet var fyllt med snorpapper, och glasspapper.
Jag klev knappt upp ur soffan en enda gång igår. Förutom när jag hämtade
Panodil, samt glass och när jag gjorde mig lite nudlar. Blev helt snurrig när jag klev upp. Kändes ganska freaky, var väldigt länge sedan jag var så här sjuk!
Jag blir nästan aldrig sjuk. Men nu har jag jobbat 2 månader på Electrolux och har hunnit vara sjukskriven sammanlagt 5 dagar!
Men imorgon blir det jobb! Febern har då börjat lägga sig och det är det enda jag bryr mig om. Kunderna får allt stå ut med hur jag låter i telefon när jag har täppt näsa :)

Som sagt, klev inte upp nåt igår vilket betyder att jag heller inte satt något vid datorn igår.
Helt plötsligt har jag 57 nya inlägg att läsa på Bloggkoll. Då har jag någonting att göra!
Sen ska jag kika runt nätet efter lite kläder och även gå på en kissrunda med hunden.
Vilket intressant liv man har när man är sjuk!

Kommentarer
Wysteriia sa..

Svar: Men jag vet hur det är! Jag har inte tränat alls i sommar eftersom jag har jobbat:P Varit astrött när jag har kommit hem ;S helt galet!

Wysteriia sa..

Svar: eller hur? Förstår du varför jag är så aggro och irriterad..hahaha :)



Kommer aldrig få se dom där bilderna men det irriterar mig som FAN att fotografer sitter o säger "ja men bilderna kommer" o så får man aldrig några.

2008-09-03 @ 11:00:52
URL: http://Wysteriiasblogg.se
ulrika sa..

Trist att va sjuk.

sv. Jo jag använde värmespolar. suveränt.

2008-09-03 @ 11:16:06
URL: http://colorelle.blogg.se/
Jessica Anshagen sa..

Usch då =/ Det känns som en sån period nu, när många är förkylda och så... Blir ju iofs ofta så när man fortfarande vill hålla sommarkläderna vid liv så länge som möjligt! :P



Var jättegärna med i min tävling där man kan vinna underbart fina örhängen :)

(http://jessipunktse.blogg.se/2008/september/dags-for-tavling-igen.html)



Ha en bra dag!

2008-09-03 @ 12:14:21
URL: http://jessipunktse.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback