Jag hittade min feja på internet!


Jag är på reklam!
På en hel del sidor där denna banner är på display. Kul!

Kvällen har då hittils inte riktigt blivit som vi planerat.
Vi skulle massera varandra och se på bra film. Men nu var det bara ett tag sedan vi kom hem efter att ha hjälpt
grannen och grannen att flytta.
Så nu är de väl officiellt inte våra grannar längre, då detta är deras första natt i deras nya ställe.
Jag ville skruva ihop den nya sängen, men när vi väl kommit så långt så orkade jag inte... :D

Nu är det repris av Hål i Väggen. Sen blir det att gå ut med jycken, och SEN blir det massage! Jag har i alla fall bestämt att jag ska ha mina fötter masserade.
Undrar om Andreas hänger med på min idé? ... :)


PS,
Har ni hört det senaste? Malin tycker att jag är bäst! :D

Kommentarer
Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Kul! Hihi den där bannern finns på alla Allers olika sajter :P



Ha en härlig lördag! Själv har jag flyttat in i Peter stora mysbrallor och tänker inte lämna tillbaka dem förrens till kvällen. :P



Kram

Marie sa..

Vad kul att du är på reklamen! Grattis!



Det ligger två awards och väntar på dig i min blogg! ! !



/Marie

2008-09-20 @ 12:09:53
URL: http://corne.blogg.se/
Sonja sa..

va kul, du kanske blir sveriges nyatyp blondinbella

2008-09-20 @ 19:46:59
URL: http://burriburr.wordpress.com
Martina sa..

Skojjigt =)

2008-09-21 @ 01:18:05
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback