Jag behöver en personlig stylist.

Helt allvarligt.
Innan jag började blogga så hade jag inget intresse i mode eller kläder alls. Jag köpte väl kläder högst 2 ggr per år. Och då var det typ, ett par byxor denna gång, och en tröja nästa gång.

Problemet jag har är att jag inte vet vad som passar mig. Jag vet ju vad jag gillar och vad jag tycker är fint, men som om det skulle vara magi, så blir alla dessa kläder inte alls lika fina när de sätts på mig.
Jag undrar hur detta kommer sig.

Jag känner mig riktigt avundsjuk när jag läser alla dessa bloggar med tjejer som verkligen har ett öga för kläder, som har utvecklat deras egna stil och som ser superfina ut!
Men hur har de alla råd!? Är jag den enda som tycker att det är fasligt dyrt att köpa kläder? Eller kanske jag bara är snål?
Jag spenderar aldrig pengar på mig själv. Nu när man jobbar så kanske man borde lägga av en summa varje månad för att spendera på sig själv. Kläder, eller vad det nu kan vara. Är väl en början, i alla fall?


Jag blev hejdlöst kär, top för ca 400 kr, skor för ca 750 kr.
Nej, jag är för snål! :(

Kommentarer
ulrika sa..

Hehe, de är ju jättesnygga!

Lägg lite på dig jälv, det är du värd =)

Finns ju billiga snygga kläder också.

Karin sa..

ändå tappar jag maaassor av hårstrån varje dag, förstår inte ekvationen

2008-09-03 @ 15:38:59
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback