Hm, har jag viljestyrkan?


Jag funderar på att försöka mig på
Project 356. Det hela går ut på att ta en bild per dag och publicera den.
Jag älskar ju att fota, men frågan är om jag skulle hålla mig till det? Jag tar mycket bilder, men har inte med mig kameran varje dag och laddar absolut inte upp bilder till datorn varje dag.
Jag kan ju heller inte säga att jag har allt för mycket intressant i min omgivning så jag skulle kunna fota nåt varje dag... tror att det skulle bli en riktig utmaning!

Men i försöket att göra denna blogg lite mer intressant så kanske jag ska försöka. Eller?
Kissemissarna har förresten inget med själva blogginlägget att göra, de är bara så förbaskat söta! Mina två bäbisar när de var riktiga bäbisar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback