En hel drös bilder!

Här kommer lite blandade bilder från helgen. Kan inte säga att jag har tagit allt för många av dessa, vanligtvis skickar jag bara över kameran till Bea så får hon fota allt hon vill.. vilket också hände denna helg :)











Försök hänga med nu, det är ganska många bilder!
1. Mitt hjärta vilar ♥
2. Zeus, med kaninöron :D
3. GullCasper (aka. Knask)
4. In the middle of nowhere, där vi bodde.
5. Cilla och stackars Samme :)
6. Emelie söt, som vanligt!
7. Zeus blir gosad, förmodligen mot hans egen vilja!
8. Bea brinner!
9. Varga, supercool!
10. Varga, supersöt!
11. En glad Jonte och en dansande Tobbe :D
12. Alla gulliga tjejer i en och samma bild. Sockeröverdos!

Har hur mycket bilder som helst som jag skulle vilja lägga upp, men de tar sån plats i bloggen! Vi är egentligen inte en speciellt intressant familj.. det är ju bara det att alla är så himla söta!

Kommentarer
Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Åh vad härliga bilder. :) Kul att se.

Ja, det är en himla massa klag, nästan så man ska gå och dra något gammalt över sig. :P Många tänker inte på att det här är version ett och att den kommer att utvecklas hela tiden. :) "Senaste inläggen" som många saknar kommer att komma upp när som helst igen.



Det är bara att tipsa om du ser något skoj som du skulle vilja ha upp. Vi läser allt som kommer in och blir bara glada för alla tips, ideér och förslag. Kram

J o s s e sa..

Vilka söta voffsingar! =)

2008-09-01 @ 19:06:39
URL: http://lollipoppan.blogg.se/
Wysteriia sa..

vilka söta vovvar :D



Svar: ja men jag är lite nervös över att dom inte ska passa sen :P Ska tänka igenom strl o sen beställa ;)

2008-09-01 @ 22:16:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Åh vad gullig du är! Tack :)

Men det är nog lite fusk precis som du säger :P



Ha en finfin dag! Kram

2008-09-02 @ 07:02:04
URL: http://annlouise.blogg.se/
Evelina sa..

Sköna bilder på vovvarna! :D

Ha en go' natt

2008-09-04 @ 22:51:46
URL: http://gurko.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback