Bloggtävlingstips!

Tidigare så har jag ju tipsat om Våga Vinn. Jag gillar dessa tävlingsbloggar, jag tävlar inte så ofta, förutom när det gäller nåt som jag verkligen gillar, och då är det superbra att ha en blogg som publicerar alla möjliga slags tävlingar.
Nu har jag ett tips till, nämligen...
BLOGGTÄVLINGAR!
Superkul med mer tävlingsbloggar, jättebra publicitet för de som har tävlingar och som sagt, bra för oss som letar dem också :)
Sen har jag fått ett tips om en till tävlingsblogg, tänkte att jag flikar in den här också -- Annas tävlingsblogg.

Kommentarer
Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Kollar in för att försäkra mig om att allt är ok och det verkar det vara. ;-)



Ha en mysig kväll och inga fler torrkokningar nu kvinna. :P



Kram

Annas tävlingsblogg sa..

Du får gärna tipsa om min blogg också, där kan man tipsa mig om tävlingar som jag lägger upp, jag letar även upp tävlingar själv.



/Anna

2008-09-05 @ 21:23:40
URL: http://molnboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback