Russinhänder.

Det är exakt vad jag har nu, och vad jag förmodligen kommer ha hela dagen idag.
Jag har bestämt mig att jag ska vara himla mycket till nytta idag och riktigt grovrengöra hela lägenheten!

Jag började väl som smått igår när jag avfrostade frysen.
Jag lyckades orsaka en liten översvämmning i köket, då jag hade en för liten bunke för all smält is, samt att vi då inte var hemma medan vi avfrostade.
Nu är frysen i alla fall rengjord och påslagen igen. Jag har rengjort alla skåpluckor i köket. Känslan jag får är "Usch, vilka grisar vi är!". Det var VERKLIGEN INTE RENT på vissa ställen.

Det jag har kvar är dammtorkning, dammsugning, skurning.
Sen ska jag banne mig spela THE SIMS 2! Jag kommer aldrig växa ifrån det spelet :)

Kommentarer
Martina sa..

haha jaså ?=)

Wysteriia sa..

Svar: haha jag också! Och den här bilden får mig verkligen att skratta. Den är ju så bra, hahaha ;D

2008-10-19 @ 09:40:39
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback