Jag är vaken!

Det är ett mirakel! Jag har haft en god natts sömn, plus att jag vaknade när mitt alarm ringde. OCH JAG KLEV UPP!
På bara 20 minuter har jag hunnit dra upp alla persienner, plocka bort lite skräp från vardagsrumsbordet, slå igång diskmaskinen, satt mig här och kollat Bloggkoll och nu börjat blogga också :P

Jag har egentligen inget viktigt att göra idag, så fråga mig inte varför jag ställer mitt alarm.
Dock vet jag att jag och jycken ska ta oss en härlig promenad och hälsa på både mamma och Andreas på deras jobb idag.
Härligt att man kan sprida lite glädje till sina nära så där på eftermiddagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback