En massa från mobilen.

När jag nyss bara hade tänkt föra över en festlig bild från mobilen till datorn så märkte jag att jag hade en hel del andra bilder som är ganska festliga. Eller söta. Eller som i alla fall ger mig bra tankar och minnen.
Här är dom! :)



















Bild #1: Den festliga bilden som jag först hade tänkt ladda upp. En sten. Med en sexa på. Hahahah! :D
Bild #2: Mitt stora och mitt lilla hjärta.
Bild #3: Utsikt från vårt boende i
Ritsem.
Bild #4: Bränd som tusan efter en dag ute på Stenskär! Aj aj aj! (!!!)
Bild #5: Andreas och BeatricePDOL.
Bild #6: Hjärta och hjärta igen :)
Bild #7: Min glada lilla krumelur, världens bästa Linus!
Bild #8: Däckad katt på Andreas arm.
Bild #9: Heh, funny story. Jag kastade kudden på hunden när han levde om på natten. Sen glömde jag av att ta tillbaka den, så det fick bli hans kudde istället :)


Kommentarer
Martina sa..

Ah haha gillar inte bloggkoll tycker det är jobbigt :P



Bra kameramobil du verkar ha =)

whatthefuckdotcom sa..

Väldigt vackra foton, jävla bra mobil du lär ha... eller så är det skicklighet ;)



ha en fin helg!

2008-10-17 @ 17:23:02
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback