Sååå härligt med snö!

Fy, så härligt det är med snö!
Jycken är glad som tusan och det är så betydligt mycket ljusare ute att man blir på riktigt bra humör! :D

Var ut en sväng i skogen med Zeus och Varga, och gissa om de sprang! Hann fota lite, dock blev de flesta bilderna suddiga då dessa hundar är väldigt svåra att fånga på bild när det är bus på gång.
En bild blev dock hur bra som helst. I really like it!
Har fifflat lite med färgerna i PS, vilken version gillar ni bäst?









Vi har rantat runt lite på stan idag, och nu blir det att tända en massa ljus, sjunka ner i soffan, slappna av (dvs. äta godsaker) och slå på Righteous Kill.
Toodles! :)

Kommentarer
ellen, f o t o sa..

svar, jo katten är verkligen söt ^^



Jag gillar den översta bilden mest! Den känns mest oredigerad och naturlig. Mysig känsla i den :)

identity sa..

den första blev helt klart bäst :D

2008-11-16 @ 17:43:01
URL: http://identityftw.blogg.se/
helena sa..

Jag tycker allra bäst om den översta och den nedersa (:

2008-11-17 @ 19:17:15
URL: http://asleeponatrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback