Nu ska ni allt få höra...

Jag har fortfarande ingen aning om vad som har hänt med datorn, alt. filerna.
Jag hade tänkt att ni skulle få se what's up, kanske någon vet vad som är fel? Klicka på bilderna för att se dem i full storlek.

Om vi först kikar på bilderna i utforskaren, så ser ni att thumbnailbilderna fungerar, men förhandsgranskning i utforskaren fungerar ej.


Försöker jag istället öppna bilden i Photoshop så kommer detta upp så fort programmet startar.


Och trycker man OK så händer det inte precis så mycket... en helvit bild.


Jag kan också tillägga att detta endast händer med ungefär hälften av bilderna i denna speciella mapp. I alla andra mappar, och som sagt hälften av bilderna i denna mapp, så fungerar allt OK!

Help.....?


Kommentarer
theFreak sa..

Snygg design!! Har du gjort den själv?


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback