Min älskling är sjuk!

Vilken hemskt tråkig dag detta har varit.. vaknade sent, upptäckte att Andreas låg i soffan när jag klev upp.
Stackarn hade inte sovit nåt på hela natten. Bra mådde han (fortfarande) inte heller, så han ringde till läkaren och fick tid på eftermiddagen.
Så idag har jag vårdat min älskling, sett klart första säsongen av Six Feet Under, och varit ute i skogen med jycken. Försökte oss på lite spår i morse, gick faktiskt bra. Som vanligt :P

Väl på vårdcentralen så fick vi stanna kvar där hur länge som helst. Det enda som var bra med detta var att de hade en hel uppsjö av barn/graviditet-tidningar som jag kunde läsa i lugn och ro :)
Undersökningar, prover och provsvar lite senare:
Min älskling har akut lunginflammation! ;(

Vidare till Apoteket för att hämta ut astmamedicin (utöver den han redan har här hemma), mot inflammationen, samt ännu en hostmedicin.
Sen gick vi förbi en speciell dam på jobbet och fick se på väääärldeeeens söötasteeeee ultraljudsbilder!
Jagärjävlaavis,fanvadallaärgravida!

Kommentarer
Beaaa sa..

naw stackrs Andreas :( <3

var bara lungn du Sofia, du blir gravid en vacker dag, och du kommer säkert bli en SUPER DUPER mamma!

2008-11-10 @ 18:03:57
Jane sa..

ja som sagt... Dax å producera nu ! ; )

Emma sa..

Heheh, du får nog ragga upp någon tjejkompis att se den istället ;) som sagt, lite lätt småsöt är den ^^

2008-11-11 @ 16:15:46
URL: http://www.lemmal.devote.se

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback