Seger!

Jag var dum nog att lägga på luren på FK för att jag orkade inte vänta när jag var 81 i kön. Sen ringde jag senare, och var 112 i kön. Och så ringde jag nyss, och var bara 100 i kön, och då tog jag chansen!
Automatrösten sa att den beräknade väntetiden var 9 minuter, och damn, jag fick vänta EXAKT 9 minuter! Sneaky suckers, dom där på Försäkringskassan!
Så nu är allt löst, jag har fått mina frågor besvarade och jag är lycklig!

Ni ska bara veta så produktiv jag är idag (har fått i mig kaffe), vänta bara på inlägget jag gör ikväll över allt jag gjort idag, it's gonna be major!

Kommentarer
Sonja sa..

Dom är ju jättemånga som jobbar på FK. Så en chockerande köposition nr 150 behöver ju injte ta så länge. fast jag har aldrig ringt till FK. jag hatar dom.


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback