Barn / hus = klister?

Jag måste bara säga detta. Hur i friden tänker folk som har UPPENBARA, allvarliga fel i deras förhållanden, när de bestämmer sig för att köpa hus, eller ännu värre, skaffa barn!?
Jag förstår inte alls deras resoneringar. Betyder hus eller barn ett automatiskt klister som håller ihop ett förhållande?
Hur vågar folk ens riskera antingen deras pengar, eller deras barns välmående och framtida hälsa genom att satsa på något som absolut ska tänkas igenom?
I don't get it. Gör någon annan, rationell, människa det?

Kommentarer
Sonja sa..

nej jag fattar inte heller. många skaffar ju hund också när de befinner sig i kris. det är typ "barn light".

Jane sa..

det e mycke man inte förstår sig på ...

2008-07-03 @ 23:14:30
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback