VARNING!

Jag är inte direkt en kaffemänniska, jag är däremot världens största teantusiast. Jag dricker gärna kaffe för att få min dagliga kick/energi men till skillnad från mitt tedrickande så gör jag det inte för den goda smakens skull.
MEN, jag vet skillnaden på gott kaffe och kaffe som smakar arsel (eller hur jag kan tänka mig att arsel smakar).
Och let me tell you, BLÄ FÖR DETTA KAFFE!

Är det normalt att ha två stora sockerbitar i en halv kopp kaffe? Jag vet inte hur ni andra gör, men det är inte normalt för mig! Det är vad jag får för att försöka vara skonsam på vår familjs ekonomi och köpa detta kaffe för 10 kronor tack vare en Coop rabattkupong.
Det är nästan lite synd om mig, för att även om det är så himla äckligt så dricker jag inte kaffe så särskilt ofta och tänker då att det är onödigt för mig att fara ut och köpa helt nytt kaffe. Så jag får dras med detta tills i december, typ.
Stackars lilla mig ;(

Kommentarer
sonja sa..

men herregud kvinna, dricker du kaffe så sällan så köp skitfancy kaffe, typ löfbergs lila eller nåt!


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback