Två söta tävlingar!

Nu är det tävlingsdax för mig igen!
Denna gång tävlar jag om ett presentkort på Fridas Gård, och även 6 kärlekscheckar!
Presentkortstävlingen håller hus hos
Emma (här) och kärlekscheckarna hittar ni hos BenitaMaria (här).


Om jag vann presentkorten så skulle jag köpa detta suuupersöta bokmärke (elefanten)! Med resten av pengarna vet jag då inte... spara tills dagen man köper hus, kanske? :P


Håll även utkik senare ikväll här i bloggen! Jag kanske startar en till tävling! Dock kommer jag att lägga ut en bild på priset först och höra om någon ens är intresserad. Sist var det ju bara en som deltog, kanske inte det bästa resultatet... :)

Kommentarer
Wysteriia sa..

Svar: nej det var syntethår så det går nog inte att färga tyvärr :/


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback