Sofia, the no-blogger.

Har blivt väldigt lite bloggande i helgen. Rättare sagt, inget alls.
Jag var verkligen grymt sjuk i helgen och jag känner fortfarande av det hela idag, dock inte så mycket att jag känner att jag behöver ligga i sängen och inte röra mig på hela dagen.
Jag vet precis varför jag blev sjuk och jag får skylla mig själv, för att det var mitt eget fel.

Idag sov jag till halv 12 och usch, sånt gillar vi inte! Nu känner jag mig grymt oproduktiv, omotiverad och slapp. Jag är trött och inte hurtig på nåt sätt alls! :(
Plus att min telefon har börjat bete sig lite underligt, och det gillar vi inte heller!

Nu ska jag få i mig en kopp te och sätta mig och läsa en stund. Perfekt när det är så mulet, man kan tända lite ljus och mysa till det :)

Kommentarer
R y d b e r g sa..

haha tur att man kan uppmuntra någon :D Nu är jag hur glad som helst för jag tror jag hittat en lägenhet i centrala nyköping. Ska dit oh kolla på onsdag :D GLAAAD ! men vart bopr du då tjejen, bor du i egen lägenhet? men du vill flytta? :)

Ellen sa..

Precis så som du skriver är det! Alltid när jag är sjuk vill jag göra saker, ut och jogga, städa rummet och massa andra hurtiga saker. Men när jag väl blir frisk så gör jag aldrig de saker jag vill göra när jag är sjuk.. 8) Det blir lite knasigt :P

2008-10-27 @ 16:01:06
URL: http://ellencharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback