Nu ska vi bli nyttiga!

Igår fick jag och Andreas en hel låda med produkter som det är meningen att vi ska pröva på.
Bland annat en HEL DEL vitaminer och mineraler. Rättare sagt, 13 stycken per dag, blir det sammanlagt.
Nu känner jag mig ju lite mer sporrad att träna mer och mer effektivt också. Man vill ju för tusan se i hur bra form man egentligen kan bli.
Är lite jobbigt egentligen, när man inte har något riktigt mål med sin träning...


Jag hatar verkligen att käka piller! Det är det värsta jag vet... TACK OCH LOV ska många av dessa piller tas i samband med måltid. Phu, då kan jag ju pusta ut! Litegrann i alla fall..

Kommentarer
Em sa..

Oj jävelen! Här ska vi bli nyttiga!

Sonja sa..

oj oj oj!

2008-10-22 @ 21:59:48
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback