Superstolt!

Åh, så jävla bra jag är idag! Superproduktiv!
Jag har hunnit kliva upp, har fått finbesök och kom nyss hem från en långpromenad med Zeus. Också har jag just gjort mig en underbar kopp Citron/Ingefära te!
Och klockan är bara halv 12! De senaste två veckorna så har jag vanligtvis fortfarande sovit nu.
Whohoo!

Idag ska vi knalla en sväng på stan med Andreas syster och bror, sen blir det att bege sig norrut, till Råneå, för att fira ännu en systers karl, som idag fyller 40 år!
Jag hade faktiskt tänkt träna idag också (första gången på evigheter!), jag hoppas att jag hinner även detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback