Jag känner mig som en tonåring.

Kommer ni ihåg på den tiden då man gick högstadiet och var vaken hur länge som helst på nätterna och sov superlänge på dagarna?
Så har vi haft det här hemma i några dagar nu, medan Andreas har varit sjukskriven. Vet inte riktigt vad som hänt med oss, så här beter vi oss då inte när han t.ex. har semester.
Vi sitter bara uppe hur länge som helst, märker inte hur sent det är och tar oss därför inte upp på mornarna när väckarklockorna ringer.
Igår satt vi uppe till 03:30. Andreas spelade Xbox360 och jag satt och sorterade musik i iTunes.

Galet!

Kommentarer
Olivia sa..

Jo det tycker man ju att de borde. Men det kanske är sant som de säger, att det inte går så fort här i norrland. Fast då får vi nog bortse från snön :P


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback