Vilken härlig morgon!


Här sitter jag med morgonrocken på, en kopp te i handen och en gnällande hund på golvet!
Jag var minsann upp klockan sju i morse!
Hade tänkt kliva upp vid åtta, men det pirrar så mycket i magen pga. att jag har min intervju idag att jag inte kunde somna om. Men jag är faktiskt väldigt stolt över att jag lyckades somna så pass fort!
Och somnade med bra tankar i skallen gjorde jag, så jag vaknade med ett bra humör också! Whohoo!

Idag är det lite mulet men ändå lite sol. Jag tror inte att det kommer regna, vilket är underbart eftersom jag inte har bilen och ska knalla in till stan och tillbaka.
Nu ska jag ta och dricka klart mitt te och gå med morgonpromenad med älskade jycken! Och denna gången blir det promenad och inte morgon-kissrunda!

Kommentarer
Karin sa..

söt mugg, hehe lite påsk över den


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback