Vilken bra start på morgonen!

För det första så är det jättebra väder! Sol, varmt och inte ett moln på himlen. Detta ska firas med att vi ska gå en sväng på stan och kanske ta en fika.
Sen skulle jag gå på kissrunda med Zeus. Ve och fasa, precis utanför hissen André och
Hälge. Vi har inte haft världens bästa track record för Zeus brukar vara världens mest högljudda makapär nät vi träffar Jane och Hälge, men nu måste jag säga att jag blev riktigt stolt! Han lät knappt nåt och han slutade till och med när jag sa åt honom! Whihooo!
Men för att vara på Zeus sida, han måste ju få försvara sig när stora stygga Hälge morrar och skäller åt honom ;)
 

Kommentarer
André sa..

Ja snart tror jag till och med jag låter Hälge vara lös när ni kommer i hissen:)

2008-06-14 @ 11:14:31

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback