Vi är dåliga grannar.

Jag undrar om våra grannar hatar oss nu. Lägenheterna här är ganska lyhörda, så om någon är lite för högljudd så är det uppenbart för alla på samma våning.
Klockan 5 i morse kom någon och plingade på vår dörr. Han stod där och plingade och knackade i säkert 10 minuter. Det var ingen jag kände igen så det fanns ju noll till nollnoll chans att jag öppnade dörren då.
Och i och med att Zeus är vakthund så blir det ganska mycket skällande när någon är bakom dörren. Han är egentligen ganska svår att få tyst på, och att killen som plingade på stod och ylade (ja, ylade!) gjorde inte saken bättre. Jag kunde inte ens locka iväg honom med baconost, hans favorit.

Så förlåt alla grannar, snälla vräk oss inte. Skyll på Zeus.

Kommentarer
Anonym sa..

jag har många hemsidor jag kan tipsa om där dom säljer te

om du vill veta:)


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback