Underbart väder!

MMS

Underbart väder! Ute med mina två favoritpojkar! :)


Kommentarer
André sa..

Tillåt inte denna kommentar, men säg ring när ni ska ut ikväll så tar jag med hälges koppel så får vi se ifall dom är kompisar eller inte.. Som sagt.. Det här är ingen kommentar utan bara ett sätt att nå dig:D

2008-06-14 @ 22:03:25
André sa..

0702975051 Kan ju vara bra att ha numret om du ska ringa också:P

2008-06-14 @ 22:04:05
Alisa sa..

Sv: Jaa, jag har i princip samma problem, min bikini underdel ligger mellan strl 36-38 medans överdelen ligger på 42-44, hur ofta får man liksom dela på en bikini? helt sjukt, att klädindustrin ännu inte fattat att det inte bara finns två sorters kroppar utan många många fler. Men tack för att du tog dig tiden att skriva hur du upplever det!


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback