Tillbaka!

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka från min lilla shoppingrunda. Eller jag tycker nästan att den har varit ganska stor, vanligtvis är jag inte runt och snurrar i 2½ timma, ensam.
Jag har hittat så himla många fynd, jag känner mig nästan lite stolt!
Pappersåtervinningen är gone och detsamma med kläderna som jag skulle ge bort. Har handlat allt jag behöver för att baka (förhoppningsvis ikväll) och jag var också iväg till DollarStore och hittade en massa roligheter där. I love a bargain!
Sen gick jag in till stan och det första jag ser är "REA, REA!". Jag blev kär direkt och kom hem med två nya älsklingar.
Förvänta er ett bildinlägg senare ;)

Kommentarer
Karin sa..

bara ett namn ju


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback