Quick update!

Nu är jag hemma en stund på lunchen för att gå ut en sväng med hunden och få i mig en Varma Koppen.
Har hittils haft jättetrevligt på jobbet. Skönt att få en info/intro-dag nu i början, innan utbildningen.
Anne (rekryteringschefen) är suupertrevlig, och även tjejen som kommer anställas samtidigt som jag.

Och du har rätt,
Jane.. det är mycket lyssnande och mycket kaffe. Hittils har jag fått i mig en kopp kaffechoklad, en kopp wiener melange och en kopp vanligt kaffe. Jag ska nog hålla mig borta resten av dagen så folk inte börjar tro att jag går på droger :)

Kommentarer
elin sa..

vilken fin blogg du har :)


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback