Just kommit hem.

Jeebus, så stressig min eftermiddag var.
Jag var och hälsade på
grannen då Andreas ringde och vi skulle iväg till hans syster i Öjebyn. När vi hade varit där så åkte vi iväg till Rosvik med en annan syster för att kolla på ett litet hus/stuga som hon funderar på att hyra.
SÅ himla mysigt ställe! Åh, jag blev riktigt avis! Och supersugen på hus! Vi har ju inte råd att köpa, men tänk så skönt det skulle vara att hyra ett istället för en lägenhet i ett hyreshus som man hatar att bo i? :)

När vi kom hem därifrån så var klockan 19.00 och vi åkte till Frasses för att köpa mat åt Andreas. Medan vi står i drive thrun (säger man så?) och väntar på maten så ringer Theres och säger "Hej! Är du på väg till kursen?".
PANIK! Jag var helt övertygad om att vår sista lydnadskurs skulle vara på torsdag och inte idag. Så det var bara att skjutsa hem Andreas och åka iväg direkt.
Jag hann inte ens byta om, så när jag kom till Bruks hade jag bara linne och shorts på mig. I skogen. Bland alla mygg :(
Tack och lov är jag seg som tusan och hade fortfarande inte tagit in vinterkläderna som jag har i bilen utifall det skulle behövas. Så jag tävlade lydnad i täckbyxor och linne :)
Det var självklart ingen "riktig" tävling, bara så vi fick pröva på hur det skulle vara att tävla. Det gick BETYDLIGT bättre än vad jag trodde. Zeus och jag har inte varit kompisar idag men det känns som om han skärper sig mer när vi är på plan än när vi är hemma.

Ikväll eller imorgon skriver jag svaret på vad det är för hundras i det förra inlägget. Hahahahah, han är så himla ful! Men go ;)

Kommentarer
Junitjej sa..

SNYGG BLOGG!!

Var med och tävla hos mig!!

http://junitjejen.se/2008/june/utkast-tycker-dom.aspx

2008-06-17 @ 21:47:55
URL: http://junitjejen.se
Jane sa..

jaha då är ni ute och går me hundarna och här sitter jag och snörvlar. :P

Snoret bara rinner och jag vetefaan va det beror på.. Hälge? pollen? SUUUCK....

Det e ju ingen vanlig förkylning heller eftersom att det kommit å gått i flera veckor.. skumt !

Jag får följa en annan gång när jag e mindre dåsig i skallen (och inte lika feg ;P)

Jag har som mardrömmar att han sliter sig och attakerar mig med sina stora käkar ;) hahah !

2008-06-17 @ 23:28:53
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback