I'm good!

Ja, kolla så bra jag har blivit på att kliva upp tidigt!
Klockan är bara lite över sju och jag har redan hunnit kliva upp, pussats lite med Andreas och gett hunden mat. Jag har också hunnit upptäcka att jag har jädrans ont i ett skavsår. Eller rättare sagt en blåsa. Det gör ont när jag går och blåsan sitter inte ens under foten. Dock har jag inte
"Karin"-ont så jag ska absolut inte klaga!

Nu ska jag och Zeus traska iväg till min mamma. Jag ska få låna hennes cykel idag så jag kan trampa hem på lunchen och gå en liten runda med Zeus, samt äta ;)
Får se hur mycket bloggande det blir under dagen nu när jag kommer vara borta ända till 17.00.
Only time will tell!

Kommentarer
Jane sa..

hehe va duktig du är då =)

den här dagen du ska göra idag har jag åss gjort en gång ;)

man får lyssna på en massa prat om företaget och dricka en massa kaffe och slappa typ ;)


Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback