Var går gränsen?

Något som jag funderat på ikväll, vad tycker du räknas som misshandel?

Kommentarer
Rebecca sa..

Vadada?

2008-07-05 @ 04:10:21
Jane sa..

ehhh vilken fråga... enligt polisen är ju misshandel en rejäl käftsmäll. Men jag tror nog att jag tycker misshandel är flera slag och så... haha jag vet inte... nyvaken e jag åsså... :P

Karin sa..

om man får en smäll!





angående träna sjuk:

inte alls bra, kroppen måste få vila..var jobbigt ibland när jag tränade friidrott förr, ibland på tävlingar, man kände att något var på "tok" / förkylning på gång i kroppen, men ändå kände man pressen från alla, tränar o.s.v att man skulle ställa upp, sedan blev man sjuk.. tokigt och farligt vad man pressar sin kropp till ibland

2008-07-05 @ 16:37:06
URL: http://karinolofsson.se
Wysteriia sa..

Oj vilken svår fråga! :P

2008-07-05 @ 18:40:08
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback