Sol, kopp och glas.

Titta, vi har SOL! Dock är väl 16° inte riktigt det varmaste, men det skiter jag i - det är ju soligt!

Idag har vi tänkt gå en sväng på stan. Som vanligt så vill jag ta en fika, men jag ska också hålla ögonen öppna för en söt kopp och ett fint glas som jag kan ha på jobbet - för mitt kaffe och mitt vatten. Jag är inte riktigt säker på om jag ska köpa en gullig kopp eller en stilfull kopp... det blir nog en gullig en, det passar min personlighet mer, jag är inte stilfull någonstans :)

Så himla kul att det är så många som är med och tävlar om skorna! Redan 11 stycken som är med!
Om du har missat sko-inlägget så kan du hitta det
här!

Och när vi ändå pratar blogggrejer plus om antal människor... får jag skryta lite till?
Häromdagen var jag ju så överlycklig över att 3 personer lagt till min blogg på Bloggkoll.. men nu har den siffran stigit till 5 personer!

Jag känner mig nästan som Blondinbella med hennes 300,000 besökare i veckan! :)


Kommentarer
Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Så det är hos dig den är... solen.

Undrade just. :)



Skönt att gå en sväng på stan.

Ha en härlig fredag!

anje sa..

jag är en av prenumeranterna. :) nu kanske jag störde din lycka dock.. ;)



har aldrig förstått mej på blogg-koll men när du skrev om de vart jag tvungen att kolla va de va.. :D

2008-07-14 @ 12:09:02
URL: http://toxico.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback