Nu blev det ju inget bloggande igår.

Angående vad jag sysslade med i helgen.
Föreläsningen jag var på var en som Markus Gårdbäck höll i, om
Andlig Kirurgi. Det var verkligen intressant att sitta och lyssna på, och vi fick även se hur en behandling gick till.
Jag är så himla inne i sånt där att jag satt och kände mig facinerad alla de 5 timmar vi var där.

Vägledningen som jag sen fick var genom Eva Nordell, som arbetar tillsammans med Markus. Hon är ett transmedium som kanaliserar ärkeänglar. HUR intressant som helst, det var absolut värt pengarna att komma och få en sittning med henne. Jag skulle kunna ha suttit där och lyssnat hur länge som helst :)
Om man vill kan man fråga frågor om ens liv och ens framtid, men jag hade inga frågor alls utan ville bara ha en allmän vägledning och jag är jättenöjd med samtalet jag fick.
Tack för det Ariel ;)

Båda var så himla trevliga människor och jag tackar Maria (svägerskan min :D) som fixade ihop denna helg och fick Markus och Eva att komma hit. Can't wait tills de kommer hit igen!

Kommentarer
Anna sa..

Det är spännande det mediala ock andevärden :-)

Det är synd att när man är på sådant så går tiden så fort :-)



kram Anna

Junitjej sa..

Vad intressant det verkar!!

Snygg blogg du har!

2008-07-15 @ 20:04:28
URL: http://junitjejen.se
Wysteriia sa..

Haha är det så illa? ;) Jag brukar tröttna på datorn rättså snabbt. Brukar sitta vid datorn i omgångar o göra saker emellan :)



Jobb imorgon med? :)

2008-07-15 @ 20:29:26
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback