Lite nya länkar.

Nu har jag fyllt på länklistan med lite mer bloggar som jag numera läser varje dag.
colorelle - Jättesöt tjej med ett sinne för mode som jag är så himla avis på!
En Bulle i Ugnen - Nomineras absolut för den finaste bloggdesignen! Jag tycker att hela bloggen har en sån myskänsla!
Karin Olofsson - Karins blogg är nog den personliga bloggen som jag har läst längst. Kul och kreativ tjej :)
Wysteriia - Denna blogg hittade jag genom Jane. Jättekul att hon kommenterar tillbaka så pass mycket fastän hon är en sån stor bloggare. Kul blandning av personligt, mode och bilder!

Sen har jag några bloggar som är på "probation", som jag läser lite då och då men inte är 100% säker på om de är i min smak. Only time will tell!

Kommentarer
Annalena & co sa..

Hej hej!

Ja jag kan verkligen tänka mig att det är en befrielse med körkort. Därför tycker jag att det är på tiden att jag skaffar ett. Hehe.



Angående balkongen.. Hehe nä det är inte vår balkong.. Det är Shivas och Hugos balkong =) Shiva bor ju hos en vettig och sund familj nu och kortet är taget hos dom. =D våran är inte så stor och fin, men den är helt klart stor för att vara balkong. Du är varmt välkommen ner med Zeus för min del.. måste kolla vad Ymer tycker då ;P



Ja nu har jag hört av mig.. så nu får vi väl se om vi blir fler här då.. hehe. Ha en mysig kväll. Kram!



Ymer gillar också att ha lite koll på läget, han hoppar inte upp och så.. Tur för hans del så är han ju hög så han står som vanligt och glor ut. =D

Annalena & co sa..

haha såg att det blev lite fel.. de 2 sista raderna skulle ju inte vara längst ner.. men, ja.. ni fattar nog ;P

2008-07-15 @ 22:56:06
URL: http://oka042.blogg.se/
Wysteriia sa..

ååååh men tack för det där :D Så glad jag blir! wie klart man kommenterar tillbaka! :D



Härligt o vara lite ledig, jag ska jobba imorgon men sen kommer jag åka till göteborg några dagar :D

2008-07-15 @ 23:04:55
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Åh jisses! Tack!!! Nu blev jag ju jätteglad! :)

Du ligger på min lista med, bara så du vet! ;)



Kram

(^.^)/

2008-07-16 @ 21:16:05
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback