Hur svårt ska det vara?


Hur svårt ska det vara att hitta ett kafferecept!?
Jag absolut ÄLSKAR wiener melange! Wiener melange är en kaffedryck/kaffedrink som i princip innehåller kaffe, mjölk och choklad. HUR gott som helst!
Vi har gratis kaffe på jobbet och det är jag oerhört lycklig över! Jag blir så trött av att sitta framför datorn och då hjälper kaffe oerhört :)
Det finns nästan 10 olika val på våra kaffemaskiner och nu är wiener melange det enda jag dricker.
Men hur svårt ska det vara att hitta ett recept på denna kaffedryck? Tydligen hur svårt som helst!
Fast jag kanske inte ens borde leta... jag har ju gett mig själv kaffeförbud alla dagar då jag inte jobbar. Jag dricker ALLT för mycket kaffe då jag jobbar att jag SKA hålla mig borta alla andra dagar :)

Kommentarer
Maria sa..

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/tavling-vinn-mini-goodiebag.html#comment



Goodiebag tävling hos mig, vinster till ett värde av c.a 3000:-

2008-07-10 @ 15:19:14
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Det där (Wiener melange) lät riktigt gott men jag har aldrig druckit det. Nu känns som jag har missat något! :P



(^.^)/







2008-07-10 @ 15:56:36
URL: http://annlouise.blogg.se/
Anonym sa..

sista chansen att vinna sexleksaken på min blogg www.lillanmalutta.blogg.se

2008-07-11 @ 06:49:24
Anonym sa..

www.kafferecept.se kanske har något? :|

2008-08-19 @ 18:46:58

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback