Det blev ingen picknick.. :(

Det blev ingen picknick för oss, jäkla skit!
Mamma är sjuk, och eftersom hon ringde och sa det typ klockan 12 så blev det superstress för att Andreas skulle jobba idag, klockan fyra.
Så istället tog vi bilen, hämtade upp syster Marias hund Casper och sen hämtade vi även upp Patricia (dock inte hennes jycke Varga, hon löper....) också åkte vi iväg till skogen och tog en lååång promenad. Vi var säkert ute 1½ timma, jätteskönt!

När vi kom hem så hann jag sova en halvtimma, jag var verkligen SUPERTRÖTT pga. mina endast 5 timmars sömn inatt. Jag är en sån där 8-timmars tjej :)
Nu är Andreas och jobbar och jag har ingenting att göra... kanske ska lägga mig och sova en stund till :D

Kommentarer
Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Trist att det inte blev någon picknick. Det kommer fler dagar! :) Det var nog ett par kilo godis i den där påsen från början. Lite har den minskat. Hehe. Söt vovve förresten.



Ha en jättehärlig söndagskväll!



(^.^)/





Söt vovve förresten.

Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Ojda... Inte bra att cut and pasta i kommentarerna. Ser att det står något två gånger... Ups.

2008-07-06 @ 16:50:38
URL: http://annlouise.blogg.se/
Ann-Louise [En bulle i ugnen] sa..

Hej igen! Jo, de har en sån insamling på miljöstationen, det är dit en del av det ska. :)

2008-07-06 @ 19:17:37
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här, men INGEN reklam eller "kika in på min blogg!"-kommentarer!
Gäller det nåt speciellt som ni vill uppmärksamma mig om så kan ni maila mig!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback